Tuesday, July 3, 2007

Transformers



Haloo...

Just nak update beberape perkare aje....

Pertame, Kpd sesiape yg belum tgk Film Transformers, Aku sarankan ko org pergi le tengok. Aku dah tgk hari sabtu yg lalu. Mmg terharu bile aku melihat robot kesukaan aku 'Optimus Prime' masa aku kecik2 dulu di realitikan dlm movie tu. Walaupun design dia x sebijik mcm kartun dulu tu, tapi watak dia masih sama. Kira ok le tu.. Nak ikut peredaran zaman. Apa pun aku kasi 6/5 bintang. Bukan binatang ye!

Yg keduanya, InsyaAllah, 6th July ni aku akan bergerak ke Kpg. Seperti yg aku pernah ceritekan sebelum nie, ada dua org close friends aku yg akan berkahwin pd 7th July 2007. Seperti yg aku janjikan jugak, aku akan turun kalau aku dpt official invitation drp mereka before 1st July. Alhamdulillah before 1st July dia mmg ade panggil. So, gua kena turun la ye!.

Apapun, selamat pengantin baru buat Kumi & Apai.

No comments: