Wednesday, July 18, 2007

Announcement!

A'kum,

Dah lama jugak aku x kasi updates. Anyway, just nak buat announcement ttg berita baik yg pernah aku katakan dulu. Ingatkan on 1st July, rupa2nye ditunda ke 16th July 2007. Untuk makluman semua, pd 16th July yg lalu, aku sekali lagi telah dinaikkan pangkat. Yg lagi best tu, office aku sekarang dkt gile dgn office wife aku. Apa2 pun aku bersyukur kerana Allah S.W.T. telah menunaikan hajat aku selama ini. Sesungguhnye, setiap yg baik itu dtgnya dari Allah. Kita hanya berusaha, tetapi Allah juga yg menentukan. Alhamdulillah.

Majlis Kumi & Apai dah selamat berlangsung pd 7th & 8th July yg lalu. Terkilan jugak sbb x dpt nak turun akibat dpd lambakan kerje di office lama aku tu. Until now, aku still x dpt ape2 gambo majlis mereka utk di upload. Hopefully Mat can supply it. Aku mmg tak turun on that day. InsyaAllah, bile dpt nanti aku akan upload dgn segera.

Sehingga berjumpe lagi!

No comments: