Tuesday, June 26, 2007

Negative News!

Assalammualaikum,

Just nak kasi sedikit updates. Tapi cerite nye banyak yg negatif dari positif. Seperti tajuknye jugak.

Hari dah masuk hari ke 8 aku membujang. Bukan bujang terus tapi sementara aje. My wife kena pergi kursus 10 hari di Bagan Lalang. So merana le jugak aku utk 10 hari tu. Last Saturday, aku pergi jenguk dia kat Bagan Lalang. Nak buat mcm mana, dah rindu sgt.

Cerita yg kedua, dah beberapa hari dah, seekor lagi kucing aku hilang. Ala, kucing Hitam yg tak berapa center tu. Masuk ni dah 8 ekor kucing aku hilang kat kawasan kediaman rasmi aku tu. Tinggal le seekor aje kat umah tu. Itu pun tak tau le berapa lama boleh tahan. Confuse2...

Cerita yang ketiga, pd 7th July nie, ada dua org close friends kita yg akan melangsungkan perkahwinan. Alhamdullillah. Tapi yg kurang sedapnya, sehingga sekarang aku masih belum dapat any official invitation drp both of them. Even though aku dah reserved that day utk berada di sana, tapi aku kena review balik sama ada aku patut balik atau tidak. Sbbnye, aku pun ada invitation kat KL ni. So, who ever yg beria-ia menjemput, majlis tu le yg akan aku beri keutamaan walaupun the couple is not my close friends. I'll wait until 1st of July before i buat any decision.

Cerita yg keempat, sebelum aku close session nie. Masih ingat tak lagi dgn Jef yg jht gile dlm filem Ali Setan dulu. For your information, the actor (Izi Yahya) baru aje meninggal dunia pagi semalam akibat pendarahan otak. Dengar cerita dia pengsan masa tengah shooting. Zaman sekarang ni ramai org yg meninggal dunia pd masa yg muda. Apapun, mari le sama2 berdoa agar rohnye ditempatkan bersama org2 yg beriman. Al-Fatihah.

No comments: