Tuesday, June 12, 2007

Pekan Fest 2007

Assalammualaikum,

Sorry sbb lama tak updates. Last week aku agak bz sbb husband kpd cousin aku telah pergi buat selamanya setelah 2 thn menderita mengidap kanser usus. So I byk spend time menghadiri program tahlil merangkap visit keluarga arwah. Semoga Rohnya di tempatkan dikalangan org2 beriman. Al-Fatihah.




Sedikit updates on aktiviti aku pd 2nd June 2007. Selepas selesai Tpg's Members Gathering, we all bangun seawal 6am nak kejarkan train si Alan (8.30Am) & ke Kuantan sempena Pekan Fest 2007. Kononye Pekan di ishtihar sbg Bandaraya. Tapi kena menginap kat Kuantan sbb kat Pekan tak wujud Hotel2 yg grand. Selepas drop Alan kat KL Sentral, We all bergerak ke Angkasapuri kejap, breakfast & terus move to Kuantan.




First time aku jejak kaki ke Kuantan. We all menginap di MS Garden Hotel (bukan Ramli MS punye), Aku mmg teruja dgn PR org2 kat sini. Sales girl kat shopping complex dia pun mmg berbudi bahasa. Bertambah teruja lagi apb aku lihat cara Anggota Rela mengawal crowd masa concert, mmg penuh budi bahasa, tak mcm tempat2 lain yg pernah aku pergi. Kat bwh nie ada beberapa gambo event tersebut utk tatapan anda.






Di sini le we all lepak semasa concert tgh berlangsung.





Sebelum para artis amik cek, Gua dah rasmi dulu la!




Para Artis sdg beratur nak amik cek. Kak Engku dah blh sembang sbb awal2 lagi dia dah amik.



Giliran Si Mawi yg korang minat sgt tu.


Aku & Hero 7o'an, Hail Amir





Bersama bebudak Kristal. Drummer dia yg kanan sekali tu baru 14thn. Very skillfull, Cerah masa depan.


Barisan Ahli Muzik Handalan Malaya : dari kiri, Ujang (gitar), Eddie Slam (keyboard), Ah Moi ni aku tak tau nama dia (keyboard), Brother nie pun aku tak tau (Percussion) & Shahrul Ekamatra (gitar)






My wife & Fiq : Sempat jugak bergambo semasa tgh sibuk




Breakfast Time!

Swimming pool @ MS Garden. Sempat jugak gua terjun setelah hampir 1 minggu aku tak terjun.

No comments: