Monday, May 21, 2007

WELCOME TO D'FARIO STORY

Assalammualaikum & Salam hormat.

At last, aku berkesempatan jugak mendevelopkan Blog aku sendiri. Actually, aku buat semua ni bukannye nak cari publisiti atau mempromosikan diri aku. Tetapi just utk sharekan apa2 yg patut dgn rakan2 yg ada @ yg akan ada. Aku terpanggil utk develop blog nie adalah kerana member aku yg dah berhijrah ke Dublin. Kalau ada apa updates, boleh le refer kat sini.

Utk permulaan nie, aku just nak ucapkan Tahniah to one of my best friend, Kamil Hafidh @ Insan Kamil yg baru shj dikurnakan cahaya mata pada 21st May 2007 (6.43pm). InsyaAllah, we will visit you by this weekend. Tak lupa jugak to my best friend, Izwan Ibrahim (punca gua bikin ini blog), welcome back to Malaysia. Don't forget, our appointment is on 1st June 2007.

Sehingga bertemu lagi...

No comments: