Thursday, May 31, 2007

Berjaya Juga Akhirnye!


Hehehehhe... Senang aje rupanya nak upload gambo nie. Today dah 31st May 2007. Nampaknye tak sempat gua nak cerite kisah idup gua seperti yg dijanjikan. Tapi, InsyaAllah, gua tetap berhajat nak tulis kisah gua dlm blog nie. Kira mcm biography le. Siapa lagi nak buat kalau tak diri sendiri. Gua ni bukan artis popular. Cuma due date tu kena kasi up lagi le. Tak berkesempatan.
Tomorrow, ada satu event akan berlangsung kat rumah gua. Gathering for Taiping's members. Sorry sbb tak jemput semua members coz this event is special for member2 gua from Tpg aje. To others, nanti masa Raya le kita jumpa ye!
Gambo kat atas tu adalah gambo gua masa age 22 thn. Masa tu belum kawin lagi. Tgh bujang + kurus + hensem. Gambo tu diambil oleh x-boss gua masa gua tgh drive nak balik opis. Hensem kan!

No comments: